Algemeen

Reisburo Travelclub Stiens overgenomen door Saakje Wiegersma

Na 23 jaar met heel veel passie en plezier gewerkt te hebben heeft Jantina van der Veen haar reisbureau in Stiens moeten beëindigen wegens ziekte. 

Hoewel het voor haar moeilijk is om deze stap te nemen, is ze heel dankbaar dat ze haar bedrijf kan overdragen aan een vertrouwd gezicht, Saakje Wiegersma, die de afgelopen 9 jaar al velen van de klanten heeft geadviseerd in het reisbureau.  Jantina ziet de toekomst van het reisbureau dan ook vol vertrouwen tegemoet, omdat Saakje als jonge enthousiaste ondernemer naast de gebruikelijke service en haar passie voor het vak, ook weer nieuwe ideeën met zich mee zal brengen. Daar heeft Jantina alle vertrouwen in! 

Saakje Wiegersma stelt zich voor.

Velen van jullie zullen mij vast wel kennen, ik ben al 9 jaar een vertrouwd gezicht op het reisbureau in Stiens. Dit deed ik voorheen samen in combinatie met het vliegen als stewardess. Met velen van u heb ik mijn reiservaring en kennis al mogen delen en is het zelfs voorgekomen dat ik u óók aan boord mocht begroeten. 

Na ruim 6 jaar met veel plezier te hebben gevlogen, vele bestemmingen binnen en buiten Europa te hebben gezien en al vele mensen een fantastische start of einde van hun vakantie te hebben gegeven ga ik nu stoppen met vliegen. Met veel enthousiasme, plezier en passie zet ik het werk van Jantina voort en neem ik het reisbureau per 1 mei over. Ook worden per 1 mei de openingstijden verruimd. Elke dinsdag en donderdag kunt u zonder afspraak terecht van 9.00 tot 17.00 uur op het kantoor in Stiens.  Op overige dagen en in de avonduren bent u van harte welkom op afspraak. Ik heb er ontzettend veel zin in en hoop u gauw te mogen begroeten op het vertrouwde adres Smelbrêge 21 in Stiens om voor u een onvergetelijke vakantie te verzorgen!

 

Achter de schermen zal Jantina, Saakje op allerlei manieren ondersteunen om de klant optimaal te kunnen blijven bedienen. Er zal dus niets veranderen aan de service en de persoonlijke benadering van de klanten. Maar ook alle andere voordelen, zoals bijvoorbeeld de prijsvergelijkingen ten opzichte van andere organisaties waardoor je nooit te veel betaalt, maar wel op je wenken wordt bediend, veranderen niet. Want dat is ook wat Saakje drijft. Klanten bedienen op een persoonlijke manier, om samen met hen aan de mooiste vakantieherinneringen te kunnen werken. 

 

Jantina wil iedereen hartelijk bedanken voor de lieve kaarten, bloemen en berichten die ze tijdens haar ziekte mocht ontvangen