Algemeen

Haan Reclamewerk versterkt marktpositie met overname Friesland Reclame uit Burgum

Per 1 december 2021 heeft Haan Reclamewerk collega signmaker Friesland Reclame uit Burgum overgenomen. Dit bedrijf heeft zich in de afgelopen 25 jaar als specialist in lichtreclame ontwikkeld tot een sterke speler op de Nederlands markt. 

Bjinse Wolters tekent samen met Christiaan de Jong van Haan Reclamewerk voor de overname.

 

Voor Haan Reclamewerk was het daarmee een prachtige kans om dit bedrijfsonderdeel extra slagkracht te geven. Dat gaat nu dus gebeuren! “De dienstverlening van Friesland Reclame vult ons perfect aan als het gaat om lichtreclame, het is een uitgelezen kans om onze positie op de Nederlandse markt vanaf nu nóg verder uit te bouwen,” aldus Christiaan de Jong, directielid van Haan Reclamewerk. Relaties van de twee bedrijven hebben positief gereageerd op het nieuws. Haan Reclamewerk is al jaren een begrip in de sign-wereld. Douwe de Haan richtte Haan Reclame in 1988 op en sinds 2009 is Christiaan de Jong zijn partner in crime. In 2014 kreeg het bedrijf de nieuwe naam Haan Reclamewerk. De signmaker werkt vanuit Stiens met een team van in totaal 35 medewerkers; van grafisch vormgevers tot print-operators, reclamewerkers en monteurs. Innovatie en duurzaamheid kenmerken de huidige ondernemersvisie.

Met de overname van Friesland Reclame gaat Haan Reclamewerk het eigen bedrijfsonderdeel lichtreclame extra body geven. Andere diensten in hun portfolio zijn binnenreclame, buitenreclame, voertuigreclame, standbouw, promotiematerialen en groot formaat printen. Bezoek voor meer informatie www.haanreclamewerk.nl Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de nieuwe identiteit van Friesland Lichtreclame. “We gaan spoedig een frisse huisstijl en nieuwe website lanceren,” zo vertelt Christiaan